20210628

Benzin istayonundaki kızılderili



Amerika’da benzin istasyonunda durdum.
Sonra arabama dönerken, bir kamyonet yanımda durdu..
Bir vatandaş arabadan çıktı ve gerçekten inanmadım...
Sordum "neden boyle bir
t-shirt giyiyorsun? "
Sandım ki baya bir hikaye anlatacak.
Yok öyle degil.
Yani ağdalı bir hikaye değil..
Dedim ki "Kim bu t-shirt'ün üstündeki şahıs?"
Atatürk demek istedi fakat diyemedi..
Dedim ki "Daha adını söylüyemiyorsun nasıl oluyor da bu t-shirt u giyiyorsun?
Hikaye şöyle:
Dedi ki " Ben ne zaman bir çocuktum, annem babamdan bu şahsın ismini duydum.
(Bu arkadaş 72 yaşında)
EEEE...
Annen baban ne söyledi bu şahıs için?
(çünkü bu şahsın söyleyeceğinden daha çok, anne babasının ne düşündüğünü merak ettim.)
Bu arkadaş Apache Kızılderili, Nevada'dan.
"Annem ve babam dedi ki, bizim tek eksiğimiz böyle bir liderdi, özgürlüğümüzü kazanmak için. Özgürlük her şeydir.
Sonra dedi ki : San Francisco’ya gitmiştim, insanlar her yerde t-shirt satıyorlardı, ne zaman bu
t-shirtü gördüm, annem babam aklıma geldi ve bunu aldım.
Aslında bu arkadaş bizim tarihimizi bilmiyor.
Sadece bildigi bir tek sey var.
"Bu adam (Atatürk) halkını özgürlüğe kavuşturdu ve benim atalarim her zaman onu hayal etti!
Sadece, resmini çekebilir miyim dedim, çünkü sizler ile paylaşmak istedim.
Dedi ki, sen Atatürk’ün ülkesindensin, tabi ki çekebilirsin...
Olay şu arkadaslar, bizler neye sahip oldugumuzun farkında değiliz!!!
Ancak bütün Dünya farkında..
Muhtar Alemdar

📰✍️🇹🇷Milli Devlet Devrimci İradeyle korunur ve güçlenir -Ercan Dolapçı

Milli devlet devrimci iradeyle korunur ve güçlenir İşgale uğradık, ordumuzu örgütledik, emperyalizmi yendik, Cumhuriyetimizi, millî devletim...