20200910

📚📖 Kitap : 🇹🇷"Türklerin Büyük Sırrı: Atatürk ve Varlığın Birliği" - Tolga Er



Türklerin binlerce yıllık kadim tarihine dair bilinmeyenler. Türkler bugünlere hangi derin inanışı barındırarak geldiler? Bunun insanlığın diğer kadim inanışlarıyla ortak yönü nedir? Türkler diğer dünya halklarıyla nasıl ortaklaştılar ve büyük bir medeniyet kurdular? Bu kadim inanış Cumhuriyeti ve Türk Devrimini nasıl şekillendirdi? Atatürk'ün bu kadim inanış ile olan ilişkisi nedir? Bu kadim inanış Avrupa aydınlanmasını nasıl etkiledi? Osmanlı'nın bu kadim inanışla ilişkisi nedir? Atatürk kimdir? Türk aslında nedir? Hakikat nedir?

Hıristiyanlık inanışı ile Türklerin kadim Varlığın Birliği inanışı arasındaki bağlantı nedir? Türklerin ve Asya'nın bilgeliği tüm dinleri nasıl etkilemiştir? Türkler müslüman mıdır? Türk İslamı nedir? Türkler aslında hangi inancı yaydılar? Türk İslamı denilen kavram, İslam'ın bir yorumu mudur, Hıristiyanlıktan alıntı mıdır, güncelleme midir yoksa hepsinden eski midir? Hıristiyanlık aslında nedir? Türklerle bağlantısı nedir? Alevilik, Bektaşilik, Melamilik nedir? İsa, Musa, Muhammed, Buda kimdir? 

Atatürk, "Türk milleti daha dindar olmalıdır" derken neyi anlatmaya çalışıyordu, hangi dinden bahsediyordu? Kişileştirilmiş tanrı nedir? Din nasıl yozlaştırılmıştır? Osmanlı neden çökmüştür? Ortadoğu dinleri neden çatışmaya yol açmaktadır?

Atatürk'ün Türk ve insanlık tarihindeki rolü nedir? Türklük neden dünya için son derece önemlidir? Atatürk Dünya Devrimi nedir? Atatürk neden aslında dünyayı kurtarmıştır? Türk kültürü ve Türklük neden sonuna kadar korunmak zorundadır

Türklerin yolculuğundaki derin sır nedir? Türkler işgalci midir, barbar mıdır? Türklerin öz yönetim biçimi nedir? Türk aydınlanması nedir? Laiklik nedir ve neden yaşamsaldır?

Dünyayla ilgili sorun nedir? Dünyadaki Kötülüğün kökeni nedir? Emperyalizmin kökeni nedir? Türklerin bu konudaki misyonu nedir?

İnsanın varoluşsal sorunsalı nedir? Hakikat nedir? İnsan neyi aramaktadır? Dünyamızı için için kemiren sorun nedir? Dinlerin kökeni nedir? Yaradılış efsanesi neyi anlatmaktadır?

Aydınlanma insanlığın ilk başında var mıydı? Aydınlanma aslında nedir? İnsanlığın ulaşmaya çalıştığı nedir? Avrupa nasıl aydınlanma sürecine girmiştir? Türklerin bunda rolü nedir?

Türk Kam / Şamanları, Varlığın Birliği / Enel Hak düşüncesine nasıl ulaştılar? Vahiy mi, ruhsal bir yolculuk, bir deneyim mi? İnanmak mı, bilmek mi?

Türkün inancının bilimsel kökleri nelerdir? Kuantum fiziğiyle nasıl bir bağlantısı vardır? İnsanın yapısıyla ilgili sır nedir? İnsan aslında nedir?

Nereden geldiğini bilen tür ne demektir? Orhun yazıtları sanıldığından eski midir? Türklerin tarihini insanlığın en kökünde mi aramak gerekir? Atatürk neden "Türk bütün adamların birliğidir" demiştir? Damarlardaki asil kan nedir? Güneş Kültü ve Ok kültürünün önemi nedir?

Türkiye nasıl kurtulur ve dünyayı aydnlatma misyonuna nasıl yeninden kavuşur?

Yazar Hakkında

1975 Ankara doğumludur. İTÜ Elektrik Mühendisliği Mezunudur. Mesleği ile ilgili aldığı eğitim dışında 35 yıl tarih, felsefe, ontoloji, sosyoloji, psikoloji, antropoloji, siyaset, dinler tarihi, ezoterizm konularında araştırmalarını sürdürmüştür. Bugüne dek biriktirdiklerini Türklerin Büyük Sırrı kitabında okuyucuya sunmuştur...

Alıntı/Kaynak:https://www.google.com/books/edition/TÜRKLERİN_BÜYÜK_SIRRI/8vnCDwAAQBAJ?hl=en&gbpv=0#pli=1


📰✍️🇹🇷Milli Devlet Devrimci İradeyle korunur ve güçlenir -Ercan Dolapçı

Milli devlet devrimci iradeyle korunur ve güçlenir İşgale uğradık, ordumuzu örgütledik, emperyalizmi yendik, Cumhuriyetimizi, millî devletim...