20191119

🗣Cenk Uygur'a Türk-Amerikalılardan büyük bir tepki var


Ergun Kirlikovali
November 16 at 12:23 PM · 

Arkadaşlar, bu videoyu seyrettikten sonra Cenk’ten desteğimi çekiyorum. Ona 24 ay, her ay 11 dolar olarak bağış yapmıştım. Şimdi onun iptal yolunu bulmam lazım. Artık Cenk diye biri yok benim için. Siz ne isterseniz yapın ama beni Cenk ile uğraştırmayın. Onun yüzünü dahi görmek istemiyorum. Cehennemin dibine gitse artık umurumda değil.

Şu anda inanılmaz bir hayal kırıklığı yaşıyorum ve kızgınım. Cenk ya korkutulmuş veya tipik bir politikacı olmuş. Kazanmak için herşeye evet der olmuş.

Ona çocukken öğretilenler çok zor şartlarda bir millet inşası projesinin gerekleridir. “Bir Türk dünyaya bedeldir” sözü yorgun ve yoksul bir ülkenin özgüven inşası için söylenmiştir. Cenk şimdi bunu ve bunun gibi öğretileri ciddiye alıp ”büyüyünce” gerçek olmadığını mı görmüş? Ve görünce de saf mı değiştirmiş? Ne büyük bir saçmalık bu? Kargalar güler buna. Resmen hainliğine kılıf bulmakta epey zorlanmış. Bu , olsa olsa, onun anlayış kapasitesi ile ilgili bir durum, gerçeklerin ne olduğu ile ilgili bir durum değil. Ama bu ihanetin esas nedenini hepimiz biliyoruz, değil mi? Seçilebilmek için karakterinden ödün vermek. Ayıya dayı demek.

Sonra Cenk o kadar haklıysa, AİHM neden 2015 de soykırım demedi? Neden BM, ABD Anayasa Mahkemesi, Fransa Anayasa Mahkemesi bu iddiayı şu veya bu şekilde reddetti? Ermeni isyanları, ihanetleri, terörü, toprak istekleri, ve verilen Türk kurbanlarını nereye koyacağız? Cenk’inki cahilliğin “yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış” versiyonu.

Özet olarak, Cenk bitmiştir. Nokta!

(Dipnot: Paylaşan arkadaşlar. Lütfen benim yorumlarımı da ayrıca ekleyin. Yoksa Cenk’in soykırım reklamını yapmış gibi olursunuz...)
.........
And here’s to you Cenk: What about the Muslim, mostly Turkish, suffering at the hands of Armenian revolutionaries? And Armenian terrorism, revolts, and treason between 1862-1922? And why selectively focus on one side’s suffering while totally ignoring the other? Is that fair, ethical, or factual? Why did the highest courts in the US and Europe reject, time after time, the use of the term genocide? Answer: Because law, just like decent people, take into account both sides of a story, any story. So why don’t you change your soapbox’ name from “Young Turk” to “Young Turncoat” ...or simply “Turncoat” ?

📰✍️🇹🇷Milli Devlet Devrimci İradeyle korunur ve güçlenir -Ercan Dolapçı

Milli devlet devrimci iradeyle korunur ve güçlenir İşgale uğradık, ordumuzu örgütledik, emperyalizmi yendik, Cumhuriyetimizi, millî devletim...