20180309

Kamışlıkuyu Tarımsal Kalkınma Kooperatifi kuruldu




Kamışlıkuyu mahallesinde Tarımsal Kalkınma kooperatifi kuruldu. Başkanlığını ise kurucu Şevki Kılınç üstlendi. 

Açılışa mahalle sakinleri katıldı. Kılınç yaptığı açıklamasında Kooperatifler sosyal kültürel ve ekonomik ihtiyaçların müşterekleri ile birlikte toplandığı ve bunları ortak hizmet noktasında gönüllü insanların bir araya gelerek oluşturduğu kuruluşlardır bizde daha öncesinde mahallemizde ki gönüllü insanlar ile üç ay içerisinde bu yapıya sahip olmak için toplandık ve kooperatifi kurduk bu kapsamda Yönetim kurulu ve üyelerine bana bu görevi verdikleri için teşekkür ediyorum dedi.

‘Sen ben biz hepimiz üretimde beraberiz’ sloganı ile yola çıktıklarını kaydeden Kılınç, küçük üretici olmadan büyük kuruluşların ifade etmediğini biliyoruz ve bu sloganı bu yüzden oluşturduk düve ile ilgili projelerimizin yanı sıra veterinerlik hizmetleri hama madde alım ve satımları zirai alanda ürünlerin toplu satışları ile üreticiye fayda sağlayabilecek her türlü hayvansal ve tarımsal konuda elimizi taşın altına koymak istiyoruz. Öte yandan yapabileceğimiz bütün desteklemeler ile ilgili hizmet sunumuna açığız her dönem Türkiye’de olan sorunlar küçük işletmelerde de mevcut bunları aşabilmek adına gerekli çalışmaları yapacağız hedeflerimiz o kadar büyük ki proje üretip hayata geçirebilen tek kooperatif olacağımızı düşünüyorum şimdilik 16 üye ile bu yola çıktık ilerleyen günlerde bu sayımız artacak üreticimizin desteklerini esirgemeyeceklerinden eminiz diye konuştu

📰✍️🇹🇷Milli Devlet Devrimci İradeyle korunur ve güçlenir -Ercan Dolapçı

Milli devlet devrimci iradeyle korunur ve güçlenir İşgale uğradık, ordumuzu örgütledik, emperyalizmi yendik, Cumhuriyetimizi, millî devletim...