20200522

🎞 🇹🇷Türkün Türküsü


SÖZ : ????????Ishak Özlü SAZ : HETEMLI Türk'ün Tarihi Ötüken topragindan yaratilmis bedenim, Zalime karsi,mazluma kol kanat gerenim. Sevdam Hürriyeti Tanri daglarina yazan, Altaydan at sirtinda rüzgar gibi geçenim. Ezelden Türk'üm Yafes'in soyundan gelirim. Tevrat'ta adim geçer,Nuh'u Ata'm bilirim. Adalet ve yigitlik damarimda dolasir, Medeniyet deyince dünya'ya ders veririm. Altaylarin yücesinden gür sularim akar, Ötüken ormaninda av hayvanlarim kosar. Cennetsi çesit çesit meyve agaçlarimi, Tanri daglarinin güçlü yagmurlari sular. Kimiz dolu deri belimde,çanaç elimde, Kurtbasli Tug'lar dalgalanir Türk'ün il'inde. Ekmek ve tuz ikramdir ilk gelen misafire, Manas destani söylenir komuzun telinde. Meralarim küçüldü su kitligi basladi, Beyler mozaik desenli kilimde kisladi. Ozanlar kopuz çalip göç diye söz eyledi, Ak pürçekli analar hepbirden alkisladi. Ortaasyada yüce çinarim,dal dal büyür, Rüzgarlar binegim,yagmurun saçindan sürür, Göktürk imparatorlugu Sancagi elimde, Gazabim düsmanlar üzerine kol kol yürür. Ata'larimi sayar küçügümü severim, Milletime güven,düsmana korku veririm. Her attigim adimada Ulus'umu düsleyip, Imparatorluk kurar muradima ererim. Kalpak giyer Bozüyde yasar Kimiz içerim, Medeniyetler kurar çag önüne geçerim.. Firtinalar koparan güçlü ordular kurup, Yetmisiki Millete bas olmayi seçerim.. Kefen sirtimda at üstünde kiliç sallarim, Kendi kanimdan imdat diyene can yollarim. Besbin yillik sanli geçmisimin her devrinde, Rehberim Kuran,Bayrak ve Vatani kollarim. Han,Hamam,Okul ve onca imaret yaptirdim, Bir çakil tasina nice yigitler kaptirdim. Vermedim topragimi toprak kattim üstüne, Ibret için vatan hainlerini astirdim. Ortaasya'nin Steplerinde Cirit oynadim, Üç kit'aya hükmettim asla halki soymadim. Türk'lügümü Orhun Kitabelerine yazdim, Altin harflerle tarihe geçmeye doymadim. Çin Seddini ördüren Kirgiz Milleti benim, Hun Imparatorlugu ilk büyük Türk devletim. Kimek Hakanligimda Türk boylari birlesti, Islamla taçlanan Karluk devletimle sen'im. Vatan için Millet için çarpmali her dilan, Her Türk'ün evinde kurulmali günlük silan. Ertugrul Gazi oglu Osman bey'dir Pirimiz, Türk'e yakisan birliktir yoksa yikar hicran. Baki Evren'e yüzseksen Türk Devleti kurdum, Akdeniz ve Karadenizi Türk'e göl sundum. Türk-Islam birligini tek Bayrak'ta toplayip, Hak sevgilisi Muhammedin izinde durdum.. Selahaddin Eyyübi Haçlilari püskürten, Sultan Fatih Gemileri daglardan yürüten, Adriyatikten Çin seddine Türk birligidir, Amerika,Avrupa ve Rusya'yi ürküten. Karahanliyim,Selçukluyum,Altinorduyum, Osmanlinin üç Hilali Göktürk'ün Bozkurduyum. Avar,Hazar,Gazneli ve Sül Türkleri benim, Dünya üzerindeki tüm Türklerin yurduyum. Ikiyüzelli milyonluk Türk dünyasi cosar, Bahar seli coskusunca tek Bayraga kosar. Önüme onlarca bentler kurup engel çeksen, Yinede Türk Milleti kendi yolunu açar. Hele dinle yirmi kadar Türk Lehçe konusur, Aç gözünü bak Türk'ün yirmi boyu bulusur. Dinim,Dilim,Kültürüm ve Tarihim tek Millet, O gün Dogu Türkistan özgürlüge kavusur. Azerbaycan dag gibi acar yüce bir devlet, Özbekistan öz be öz Türk'üm diyen bir Millet, Tacikistan,kazakistan ve Kirgizistan gel, Türkiye-Türkmenistan kolkola yeter mühlet. Türkiyem günestir Kuzey Kibris Türk'ü hare, Balkan Türk'leri el uzatmis soruyor çare. Titre ve aslina dön ey büyük Türk Milleti, Ahiska Türk'leri sürgünlerde pare pare. Fransa Krali birinci Fransuva esir düser, Almanlar Akbabalar gibi yurduna çöker. Devrin kudretli Imparatoru Kanuniden, Fransuvanin annesi tarihsel yardim ister. Bizans hanedan üyeleri trabzona kaçar, Düsmani almaya Yüce Hakan savas açar. Trabzon Rum Imparatorlugu Fethedilirken, Zelil hanedan Moraya kaçmaktadir naçar. Dünya düzeni altiyüz yil benden soruldu, Her devirde topragima göz dikenler oldu. En son Anadolumu paylasmaya gelenler, Bu seferde karsisinda Atatürk'ü buldu. Yirmidört kit'ada Türk'ün Tarihini yazar, Çifte standartli kokmus Avrupa bizi bozar. Haykir''Ne Mutlu Türk'üm diyene''avaz avaz, Degmesin Milletimin birligine kem nazar. Ishak Özlü

📰✍️🇹🇷Milli Devlet Devrimci İradeyle korunur ve güçlenir -Ercan Dolapçı

Milli devlet devrimci iradeyle korunur ve güçlenir İşgale uğradık, ordumuzu örgütledik, emperyalizmi yendik, Cumhuriyetimizi, millî devletim...